Klacht: Ik heb de loten betaald, maar geen nummers gekregen

op 15 augustus 2019 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Ik speel automatisch mee met de staatsloterij en elke maand wordt € 17,50 van mijn rekening afgeschreven. Tot nog toe heb ik geen klachten kunnen constateren, tot 10 augustus 2019. Op 26 juli 2019 werd het bedrag van mijn rekening afgeschreven, maar er volgden geen lotnummers. Ik heb dus geen staatsloterij gespeeld, wat ik zeer betreur. In de toekomst zal ik meer controle houden voor het krijgen van de lotnummers.

We kunnen twee dingen doen om tevreden te worden. Ten eerste de € 17,50 terug te storten, of het bedrag te gebruiken voor de volgende trekking. Dit wil ik wel schriftelijk ontvangen en ten slotte hoop ik dit nooit meer mee te maken, De pret van afgelopen trekking is helemaal niet geweest.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

Reactie van de melder van de klacht anj74tep

2 dagen geleden - Ik heb begrepen, dat mijn klacht niet wordt gehonoreerd. Ik begrijp dus, dat ik mijn geld niet terug krijg. U stopt mijn geld in uw zak zonder mij mijn nummers te geven. Voor mij lijkt dit op een misdrijf. Ik overweeg aangifte te doen. Zoiets heb ik in mijn leven nog niet meegemaakt. Wanneer ik geen schriftelijk antwoord krijg en graag telefonisch, is het abonnement opgezegd.

17 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anj74tep