Klacht: Geen reactie compensatie meespelen mail tweedelijnsakkoord Nederlandse Staatsloterij

edyv38 op 08 mei 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op onderstaande mail krijg ik tot op heden geen antwoord ,

Beste,

Hierbij laat ik u weten dat mijn man en ik ook automatisch hebben meegespeeld in de desbetreffende periode.

Het abonnement stond destijds op naam van mijn man:

EA vanhijfte
geboren: 18-06-1938 overleden 27-01-2009
Het rekeningnummer waarvan toen werd afgeschreven was: 816704112(Fortis). Deze rekening is niet meer in gebruik.
Ons adres was toen: Ampèrestraat 8, 4532 LN Terneuzen

De akte van overlijden en de rouwkaart zal ik ter controle, bijvoegen middels de bijlage.

Ik hoop u hiermee voldoende inlichtingen te hebben verstrekt.

Met vriendelijke groet,

mw. SC Vanhijfte- van Driel 18-02-1943
Ravelijn 20
4532 DA Terneuzen
NL20RABO0132250756
0115-695156

Gewenste Oplossing:

Ten minste een ontvangstbevestiging en wanneer ik ook net als alle andere voor het automatisch meespelen ter compensatie 4 loten ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door