Klacht: geen loten ontvangen

Gijn op 17 juni 2015 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geregeld ontvang ik geen loten. Hoe komt dat? Kan ik i.p.v een lot per post ook het lot digitaal krijgen?

Gewenste Oplossing:

Als ik reden weet en als het digitaal kan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 17 juni 2015 om 19:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 17 juni hebben wij de klant een e-mail gestuurd waarin wij aangeven dat wij het lotnummer voortaan per e-mail zullen toesturen.

Alle klachten die gemeld zijn door