Klacht: Geen loten na betaling

Nienketegel op 26 december 2015 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 27 december 2015
Reactie van het bedrijf:

Lotnummers toegestuurd.

Categorie Loterijen
Status Opgelost
Datum 26 december 2015

Een klant heeft een straatje van 150 euro gekocht via de mobiele app van de Staatsloterij, maar ontving geen bevestiging en de loten zijn niet zichtbaar in 'Mijn staatsloterij'. Ondanks dat het bedrag van 150 euro wel van zijn rekening is afgeschreven, kreeg hij geen e-mail ter bevestiging van de aankoop. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik heb een straatje van 150 euro gekocht. Dit via mijn mobiel. Toen ik vanaf mijn ING app terug werd gestuurd naar de site van de staatsloterij, stond er dat er iets is misgegaan. Ik heb geen email gekregen en de loten staan niet in ‘Mijn staatsloterij’, wel is de 150 euro van mijn rekening afgehaald.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn loten krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

10 jaren geleden - Geachte mevrouw Tegel, Naar aanleiding van uw feedback op onze website wil ik u graag de volgende toelichting geven. Het is vervelend om te vernemen dat de bestelling niet is verlopen zoals het hoort. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb het voor u nagekeken en ik heb geconstateerd dat er een vertraging is geweest in het toewijzen van de lotnummers. Uw lotnummers zijn nu wel naar uw e-mailadres verzonden en vindt u nu ook in uw Mijn Staatsloterij account onder het tabblad 'Aankomende trekking'. Uw lotnummers voor de Oudejaarstrekking zijn: 1 AH 85141 2 CQ 77532 3 AC 61523 4 BO 58814 5 HC 48205 6 HE 30196 7 EH 22387 8 EU 19878 9 DF 04369 10 CU 90350 Ik wens u veel geluk in de trekking! NB Typefouten voorbehouden. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via [email protected] of 0800 023 13 03 (gratis). Met vriendelijke groet, Lendsey Lopes Klantenservice Staatsloterij

Staatsloterij

Heeft op 27 december 2015 om 20:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Lotnummers toegestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM