Mijn Klacht:
Sinds februari 2017 ontvangen we geen folders meer. Hiervoor werden ze pas woensdagavond bezorgd.
Gewenste Oplossing:
Als de folders in het weekend of op maandag bezorgd worden.
Geachte heer/ mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Allereerst excuses voor de late reactie. Vervelend dat de bezorging nog niet naar wens verloopt. Sinds kort heeft u een nieuwe bezorger in uw wijk. Hopelijk is hiermee het probleem van niet ontvangen...
Is niet opgelost
Sinds februari 2017 ontvangen we geen folders meer. Hiervoor werden ze pas woensdagavond bezorgd.
Als de folders in het weekend of op maandag bezorgd worden.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 11 juli 2017 om 08:41 geantwoord
Geachte heer/ mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Allereerst excuses voor de late reactie. Vervelend dat de bezorging nog niet naar wens verloopt. Sinds kort heeft u een nieuwe bezorger in uw wijk. Hopelijk is hiermee het probleem van niet ontvangen opgelost. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dat graag van u.
Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice
Heeft op 13 juli 2017 om 10:45 geantwoord
Is niet opgelost
Bericht van Spotta
8 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat de bezorging nog steeds niet naar wens verloopt. De melding wordt opnieuw in behnadeling genomen door de bezorgerscoördinator. Wij blijven ons best doen om de folders weer netjes in uw brievenbus te krijgen. Met vriendelijke groet, Spotta klantenservice
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM