Mijn Klacht:
Hallo,
We hebben natte folders door onze brievenbus ontvangen. We kunnen geen folders bekijken ze zijn zo nat dat we ze niet kunnen inkijken.
Gewenste Oplossing:
Als de folders geheel en droog door de brievenbus worden bezorgt.

Hallo,
We hebben natte folders door onze brievenbus ontvangen. We kunnen geen folders bekijken ze zijn zo nat dat we ze niet kunnen inkijken.
Als de folders geheel en droog door de brievenbus worden bezorgt.
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 28 mei 2019 om 10:36 geantwoord
Geachte heermevrouw Knol,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag droog in uw brievenbus ontvangt.
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.
Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.
Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice