Mijn Klacht:
ik woon in een beneden woning en krijg geen folders terwijl de bovenwoningen wel de folders in de brievenbus hebben. dat vind ik wel raar , en heb niet eens een sticker op de brievenbus.
vriendelijke groet marion
Gewenste Oplossing:
als ik ook gewoon de folders krijg.

