Klacht: Geen reclame ontvangen

[email protected] op 01 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou wel graag de reclame willen ontvangen en ook op tijd anders heeft het geen zin. Van mij hoef ik op woensdag. Of donderdag de reclame niet meer want dan is het al voor bij vroeger was het mooi op tijd maar nu met de nieuwe bezorger komt het op woensdag om 10 s’avonds of zo als nu hele maal NIET

Gewenste Oplossing:

Als het op tijd is en ik er dan ook gebruik van kan nemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 02 juni 2017 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hemme,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij gaan de bezorger in uw wijk erop aanspreken en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door