Klacht: Geen reclame folders ontvangen

op 17 april 2019 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben weer geen reclame folders ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als ik ze wel krijg
En dan liefs zaterdag al
Als we ze krijgen is het dinsdag en dan ben je al 2 dagen van de week verder

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 april 2019 om 13:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Heeft op 18 april 2019 om 15:42 geantwoord

Fijn dat iemand anders de reclame folders gaat doen maar het is wel raar dat je dinsdag tot 20.00 de folders kan krijgen als die maandag al in gaat

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Scheepstra