Klacht: geen folders ontvangen

Elina Brandhorst op 09 mei 2019 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben deze week
dus week 19 geen folders ontvangen

Gewenste Oplossing:

normaal altijd ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 10 mei 2019 om 09:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer netjes in uw brievenbus ontvangt.

In de tussentijd hoeft u geen voordeel te missen. De folders kunt u namelijk online bekijken via spotta.nl en in de app. Elke zondag staan de nieuwe folders online. Ook kunt u zich aan melden op folderkiezer.nl dan kunt u zelf uw folders samenstellen. Deze folders krijgt u dan op zaterdag geleverd via Postnl.
Mocht u nog iemand weten in uw omgeving die wat bij wil verdienen dan horen wij het graag.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door