Klacht: geen folders ontvangen

[email protected] op 15 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Spotta has resolved this complaint
Klacht opgelost op 16 augustus 2017
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Kusters, Hartelijk dank voor uw melding. Wij hebben het e.e.a. even nagekeken en hebben vastgesteld dat de bezorger die deze week had moeten bezorgen, deze week voor het laatst bezorgd heeft. Het ging om een vakantiebezorger. Vanaf week...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 15 augustus 2017

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

heb al meer dan drie weken geen folders ontvangen

Gewenste Oplossing:

normaal is de bezorging prima en ben daar dan ook zeer tevreden over

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 16 augustus 2017 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM