Mijn Klacht:
Wij hebben de laatste drie weken geen folders meer ontvangen.
Gewenste Oplossing:
Als ee deze weer wekelijks ontvangen.
Tijdig wer laten bezorgen
Geachte P.C. Boomaars, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst...
Ondanks de aangeboden \"oplossing\" ontvangen wij nog steeds geen folders
Wij hebben de laatste drie weken geen folders meer ontvangen.
Als ee deze weer wekelijks ontvangen.
Tijdig wer laten bezorgen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Spotta
8 jaren geleden - Geachte P.C. Boomaars, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt. Alle folders online Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 11 juli 2017 om 08:50 geantwoord
Geachte P.C. Boomaars,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.
Alle folders online
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.
Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice
Heeft op 17 juli 2017 om 11:59 geantwoord
Ondanks de aangeboden \"oplossing\" ontvangen wij nog steeds geen folders
Bericht van Spotta
8 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Boomaars, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u de Spotta folders nog steeds niet in uw brievenbus ontvangen heeft. Wij hebben uw melding wederom in behandeling genomen en hopen van harte dat u op korte termijn de folders wel in uw brievenbus zult ontvangen. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM