Klacht: geen folders

Hennie Akker op 23 september 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Spotta has resolved this complaint
Klacht opgelost op 26 september 2017
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw Akker, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat u het folderpakket niet ontvangt. Onze excuses hiervoor. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 23 september 2017

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

beste spotta. ik krijg nu al 4 maanden geen folders meer!!

ik heb zelf al gebeld. Er werd gezegd dat er iets aan werd gedaan maar ik heb nog steeds niets gehoord. En ik heb nog steeds geen folders gehad!

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik weer folders krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 26 september 2017 om 14:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM