Mijn Klacht:
al 2 weken krijgen wij geen folders.
als dit nogmaals gebeurt zal ik genoodzaakt zijn dit te gaan melden bij de
bedrijven die van uw diensten gebruikt maken/.
Gewenste Oplossing:
als we gewoon onze folders bezorgt krijgen

al 2 weken krijgen wij geen folders.
als dit nogmaals gebeurt zal ik genoodzaakt zijn dit te gaan melden bij de
bedrijven die van uw diensten gebruikt maken/.
als we gewoon onze folders bezorgt krijgen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 02 juni 2017 om 13:52 geantwoord
Geachte heer/ mevrouw Kleinwee,
Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.
Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice