Klacht: Folders worden niet bezorgd

Joop van Dijk op 06 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Weekfolders worden niet bezorgd bij de nieuwe woningen in de Ds. Sikkelstraat, postcode 2982 PB te Ridderkerk.
Graag de bezorging starten.

Gewenste Oplossing:

Als de bezorging wordt gestart.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 juni 2017 om 09:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Dijk,

Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft ons laten weten dat u het Spotta folderpakket niet in uw brievenbus ontvangt, maar dat u dit wel graag zou willen. Uw adres bevindt zich in een gebied dat bij ons bekend staat als nieuwbouwgebied. Dat is de reden dat wij het folderpakket helaas (nog) niet op uw adres bezorgen.

Wij bekijken continu of wij gebieden kunnen toevoegen aan ons bezorggebied. Mocht uw adres worden toegevoegd aan het bezorggebied, dan zult u automatisch het Spotta folderpakket thuis ontvangen. Dit betekent echter niet dat u in de tussentijd voordeeltjes hoeft te missen!

Kijk op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door