Klacht: Folders in plastic

user-1366831 op 26 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Spotta has resolved this complaint
Klacht opgelost op 10 augustus 2017
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Hardeman-Veldt, Op e.o.a. manier is uw klacht er doorheen geglipt. Vond hem net in het bestand. Heb het even nagekeken en deze week liep er een vakantiebezorger die voor het laatst heeft bezorgd. De komende 2 weken (week...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 26 juli 2017

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Op 12 juli 2017 heb ik een klacht achter gelaten.
Deze zou opgelost zijn omdat er een nieuwe bezorger opgezet is om de folders te bezorgen. Helaas weet deze bezorger onze brievenbus ook niet meer te vinden. Wij hebben hem vorige week gekregen en deze week niet.
Ik noem mijn klacht dus niet opgelost want ik wil ze gewoon elke week ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik ze elke week weer krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 10 augustus 2017 om 17:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM