Klacht: Folders

hm Hoogenraad op 22 mei 2019 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

nog steeds geen folders gehad ze lopen gewoon voorbij dat is een zondagmiddag ook weer gebeurt

Gewenste Oplossing:

voor 6 uur

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 23 mei 2019 om 14:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij nemen uw melding met onze bezorger op.

Gelukkig kunt u de folders online of via de app wel bekijken en zo alsnog uw voordeel spotten. Ga naar Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog andere vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

hm Hoogenraad

Heeft op 23 mei 2019 om 14:38 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit loopt al van december en ze hebben nog steeds geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door