Klacht: Bezorgklacht

op 12 juni 2019 over Spotta in de categorie Reclame

Sinds enige weken ontvangen wij geen reclamefolders meer van Spotta in de wijk Acht in Eindhoven.
Deze zogenaamde gesealde pakketten worden al sinds jaar en dag bezorgd en bij ons in de buurt aandachtig bekeken.
Nu is hier dus geen sprake meer van.
Ik kan me niet voorstellen dat bedrijven waar Spotta een contract mee heeft dit op prijs stellen.
Praxis, Gamma, Karwei, Blokker, Aldi enz. lopen hierdoor belangrijke inkomsten mis.

Met vriendelijke groeten,
Karel van Aalst

De reclame dient elke week weer op geregelde tijden te verschijnen.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 juni 2019 om 13:28 geantwoord

1855904

Geachte heer van Aalst,

Hartelijk dank voor uw melding. Wij hebben u een mail gestuurd naar k.aalst6@upcmail.nl om u het e.e.a. te kunnen informeren over het bezorgen in uw wijk.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Karelvanaalst