Mijn Klacht:
Al maanden geen bezorging in postcode 1931 BT
Gewenste Oplossing:
Graag weer elke week bezorgen.
Geachte heer Zentveld, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u...
Na 2 maanden nog steeds geen folderpakket in de bus en ik weet dat er in andere wijken in Egmond aan Zee ook niet bezorgd wordt. Wanneer is deze klacht...
Al maanden geen bezorging in postcode 1931 BT
Graag weer elke week bezorgen.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 26 mei 2017 om 10:46 geantwoord
Geachte heer Zentveld,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.
Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta
Heeft op 28 juli 2017 om 18:04 geantwoord
Na 2 maanden nog steeds geen folderpakket in de bus en ik weet dat er in andere wijken in Egmond aan Zee ook niet bezorgd wordt. Wanneer is deze klacht opgelost????
Reactie van de melder van de klacht
8 jaren geleden - Nu nog steeds geen folderpakket ontvangen. 26 mei beloofd dat er elke week weer bezorgd word maar tot nu toe 1 februari nog niets ontvangen. Ook op 28 juli deze klacht ingediend maar daar werd niet op gereageerd.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM