Klacht: Al weken weer geen folders

Efranc op 03 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat een ontiegelijk waardeloos bedrijf is dat Spotta.
Is er niet een manier dAT WE MET EEN HANDTEKENING VERZAMELING DE BEDRIJVEN, WINKELS ETC GAAN BENADEREN DAT ZE ZO SPOEDIG MOGELIJK MET EEN ANDER BEZORGINGSBEDRIJF MOETEN GAAN WERKEN WANT DIT KAN ECHT NIET LANGER.
wIE DOET ER MEE, MELD JE DAN BIJ MIJ OP : [email protected]

Gewenste Oplossing:

aLS SPOTTA VERVANGEN IS WANT DIT BEDRIJF HEEFT SCHIJT AAN HUN KLANTEN EN AAN DE LEZERS VAN DE RECLAME

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 06 juni 2017 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Francot,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat de Spotta bezorging te wensen overlaat. Uw laatste melding was van half april. Wij zullen uw melding wederom in behandeling nemen en hopen dat u de Spotta folders zo spoedig mogelijk weer in uw brievenbus zult ontvangen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Efranc

Heeft op 06 juni 2017 om 11:38 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Spotta komt toch hun afspraken niet na

Alle klachten die gemeld zijn door