Klacht: Al twee weken geen reclame folders in het plastic ontvangen

CharlotteReclame op 08 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Spotta has resolved this complaint
Klacht opgelost op 9 augustus 2017
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Stokkermans, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u...

Klanttevredenheid: 3.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 8 augustus 2017

Een consument heeft gemeld dat er gedurende twee weken geen reclamefolders in plastic zijn ontvangen, waaronder folders van Kruidvat en Hema. Gewoonlijk worden deze folders op zaterdagmiddag bezorgd, maar dit is niet gebeurd. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Wij hebben helaas al twee weekenden geen reclamefolders ontvangen die in het plastic zitten. Het zijn zo’n 20 tal folders waaronder het kruidvat, hema, etc…. Normaal krijgen wij die op zaterdagmiddag ongeveer. Maar nu al twee weekenden niet.

Gewenste Oplossing:

Als ik de folders weer ontvang.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 augustus 2017 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

CharlotteReclame

Heeft op 16 augustus 2017 om 09:54 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Ik heb deze week helaas weer geen folders ontvangen. Dus probleem niet opgelost.
Groetjes, Charlotte

Bericht van Spotta

8 jaren geleden - Geachte mevr. de Laat, Hartelijk dank voor uw melding. Wij hebben het e.e.a. even nagekeken. De huidige bezorger moet volgende week nog 1 keer bezorgen en dan stopt deze ermee. Vanaf week 35 start er een nieuwe bezorger. Wij gaan ervan uit dat de bezorging dan zal verbeteren. Mocht dat niet het geval zijn, dan vernemen wij dit graag. De klacht zal voor komende week nog met de bezorger besproken worden. We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Wij krijgen nu sinds een aantal weken weer geen reclame. Kunnen jullie zorgen dat wij die weer gaan ontvangen. Graag uw reactie, alvast bedankt. Groetjes, Charlotte

Bericht van Spotta

8 jaren geleden - Geachte mevrouw de Laat, Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM