Klacht: Al maanden geen folders

koenenmaris op 22 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Spotta has resolved this complaint
Klacht opgelost op 22 juni 2017
Reactie van het bedrijf:

Geachte familie Mathijssen, Hartelijk dank voor uw melding. We hebben uw melding in behandeling genomen. In week 26 vanaf woensdag nemen we telefonisch contact met u op voor nacontrole. We gaan betreffende bezorger er in ieder geval hiervoor aanspreken en...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 22 juni 2017

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Wij krijgen al maanden geen reclamefolders meer bezorgd, terwijl wij dit wel willen. We hebben al meerdere keren geklaagd en zijn zelfs gebeld door Spotta. Ze beloven van alles en zeggen dat ze de bezorger hebben aangesproken. Maar nog steeds is de klacht niet opgelost en krijgen we nog steeds geen folders bezorgd. Hoe moeilijk kan dit zijn?

Gewenste Oplossing:

Het zou erg op zijn plaats zijn als er een excuus kwam en we eindelijk gewoon weer elke week folders krijgen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 22 juni 2017 om 12:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte familie Mathijssen,

Hartelijk dank voor uw melding. We hebben uw melding in behandeling genomen. In week 26 vanaf woensdag nemen we telefonisch contact met u op voor nacontrole. We gaan betreffende bezorger er in ieder geval hiervoor aanspreken en gaan er vanuit dat u de folders zal ontvangen. Mocht u nog andere vragen hebben dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta.

koenenmaris

Heeft op 01 juli 2017 om 17:27 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er is totaal geen oplossing. Dus de status opgelost is hier niet van toepassing! Ook afgelopen week geen folders ontvangen en tevens niet gebeld door Spotta.

Bericht van Spotta

8 jaren geleden - Geachte mevrouw Mathijssen, Naar aanleiding van ons telefoongesprek hopen wij dat u z.s.m de folders weer gaat ontvangen. Groet klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM