Klacht: Spotjes nog steeds niet geleverd en ontvang geld

op 07 mei 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Onze keuken werd op 15 februari geplaatst, tot op heden hebben kunnen wij nog steeds geen gebruik maken van onze keukenspotjes, omdat de spotjes die door de keukenkampioen geplaatst zijn niet dimbaar zijn en het niet doen. Ik heb hier al meerdere malen contact over gehad met KeukenKampioen Cruquius waar wij de keuken besteld hebben. Helaas krijg ik geen antwoord meer van de verkoper Mouhssin, erg klant-onvriendelijk.
Daarnaast hebben Mouhssin en de bedrijfsleider mij 625,- toegezegd. Dit bedrag is door ons te veel betaald doordat het meerwerk duurder uit kwam, terwijl wij een totaalbedrag met Moushhin hadden afgesproken. Wij moesten dit bedrag betalen bij de levering van de keuken, maar het bedrag zou terug worden gestort op onze rekening. Dit is mij mondeling beloofd door de bedrijfsleider en Moushhin. Helaas bleek dit een zoethoudertje, want ik heb tot op heden geen cent ontvangen. Ik heb hier al meerdere malen contact over gehad met Moushhin en het hoofdkantoor, helaas mailt Moushhin niet meer terug en stuurt het hoofdkantoor mij steeds door naar het filiaal in Cruquius, omdat zij dit moeten oplossen. Ik vind deze gang van zaken heel slecht.

Als ik inbouwspotjes heb waar ik voor betaald heb. Nu heb ik geen dimbare spots en werkt te verlichting niet. Ook wil ik de 625,- terug waar ik recht op heb.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

5 maanden geleden - Beste mevrouw Dingenouts, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het probleem met uw verlichting en de terugstorting nog niet bij u is opgelost. Ik heb zojuist een melding gemaakt naar de juiste afdeling met het verzoek zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Daan - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door dingenouts