Klacht: Spotjes nog steeds niet geleverd en ontvang geld

op 08 mei 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Onze keuken werd op 15 februari geplaatst, tot op heden hebben kunnen wij nog steeds geen gebruik maken van onze keukenspotjes, omdat de spotjes die door de keukenkampioen geplaatst zijn niet dimbaar zijn en het niet doen. Ik heb hier al meerdere malen contact over gehad met KeukenKampioen Cruquius waar wij de keuken besteld hebben. Helaas krijg ik geen antwoord meer van de verkoper Mouhssin, erg klant-onvriendelijk.
Daarnaast hebben Mouhssin en de bedrijfsleider mij 625,- toegezegd. Dit bedrag is door ons te veel betaald doordat het meerwerk duurder uit kwam, terwijl wij een totaalbedrag met Moushhin hadden afgesproken. Wij moesten dit bedrag betalen bij de levering van de keuken, maar het bedrag zou terug worden gestort op onze rekening. Dit is mij mondeling beloofd door de bedrijfsleider en Moushhin. Helaas bleek dit een zoethoudertje, want ik heb tot op heden geen cent ontvangen. Ik heb hier al meerdere malen contact over gehad met Moushhin en het hoofdkantoor, helaas mailt Moushhin niet meer terug en stuurt het hoofdkantoor mij steeds door naar het filiaal in Cruquius, omdat zij dit moeten oplossen. Ik vind deze gang van zaken heel slecht.

Als ik inbouwspotjes heb waar ik voor betaald heb. Nu heb ik geen dimbare spots en werkt te verlichting niet. Ook wil ik de 625,- terug waar ik recht op heb.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

3 maanden geleden - Beste mevrouw Dingenouts, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het probleem met uw verlichting en de terugstorting nog niet bij u is opgelost. Ik heb zojuist een melding gemaakt naar de juiste afdeling met het verzoek zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Daan - Webcare Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht LeonieDingenouts

2 maanden geleden - Beste Daan, Vandaag voor de zoveelste keer maar weer contact gezocht met de Keukenkampioen, aangezien zij geen contact met mij opnemen! Met vriendelijke groet, Leonie Dingenouts

Bericht van Keuken Kampioen

2 maanden geleden - Beste mevrouw Dingenouts, Ik heb uw bericht nogmaals doorgestuurd naar mijn collega van de klantenservice. Ik betreur het ten zeerste dat er nog geen contact met u is opgenomen, excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Daan - Webcare Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht LeonieDingenouts

2 maanden geleden - Beste Daan, Gisteren maar weer voor de zoveelste keer contact opgenomen met de klantenservice van de Keukenkampioen. Zij zouden doorgeven dat de Keukenkampioen Cruquius met mij contact zou opnemen. Uiteraard is dit niet gebeurd, aangezien Keukenkampioen Cruquius het verzuimd om contact op te nemen. Ik ga contact opnemen met Tros Radar, heb er totaal geen vertrouwen meer in dat het goed komt. Wat een waardeloos bedrijf is dit zeg!

Bericht van Keuken Kampioen

2 maanden geleden - Beste mevrouw Dingenouts, Neemt u svp van mij aan dat ik dit ook echt heel erg vervelend vind. Ik heb de kwestie nogmaals bij onze klantenservice neergelegd om te kijken naar de oplossing voor u. Helaas moet ik hier wel bij vermelden dat zij echter niet meer voor het weekend kunnen reageren. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Daan - Webcare Keuken Kampioen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 30 mei 2017 om 15:12 geantwoord

Beste mevrouw Dingenouts,

Ik heb vernomen dat de verlichting zal worden omgewisseld voor dimbare spots. Hiervoor heeft u contact gehad met mijn collega in de showroom. Zodra wij weten wanneer de nieuwe spots binnen zijn nemen we contact met u op om een afspraak te maken.

Daan - Webcare Keuken Kampioen

Bericht van Keuken Kampioen

2 maanden geleden - Beste mevrouw Dingenouts, Ik heb uw nieuwe bericht wederom doorgestuurd naar mijn collega van de klantenservice. Zover ik begrepen heb is mijn collega namelijk in overleg met het filiaal over het bedrag waar u het over heeft. Met vriendelijke groet, Daan - Webcare Keuken Kampioen

Bericht van Keuken Kampioen

2 maanden geleden - Beste mevrouw Dingenouts, Ik heb contact gehad met mijn collega van de klantenservice hierover. Zij is mbt het bedrag nog steeds in overleg met de vestigingsmanager van het filiaal. Zodra er meer over bekend is zal er contact over opgenomen worden met u. Met vriendelijke groet, Daan - Webcare Keuken Kampioen

Bericht van Keuken Kampioen

1 maand geleden - Beste mevrouw Dingenouts, Ik heb vernomen dat u betreffende het door u genoemde bedrag contact heeft gehad met onze klantenservice. Hierbij is aangegeven dat we bij ons standpunt blijven zoals besproken. U heeft hierover ook een mail ontvangen. Met vriendelijke groet, Daan - Webcare Keuken Kampioen

Heeft op 06 juli 2017 om 21:42 geantwoord

Het is verre van opgelost!!!!!!!!!!!!! Ik ben destijds bij Keuken Kampioen Cruquius in de showroom geweest om tot een oplossing te komen. Toen werd mij mondeling beloofd door Mouhssin en de manager dat het bedrag van 625,- in mindering zou worden gebracht op het totaalbedrag. Dit word nu ontkent door beide heren. Echt te erg voor woorden. Hoe kun je een klant zo voorliegen en misleiden. Wat mij betreft is het dus helemaal niet opgelost en ga hier werk van maken door contact op te nemen met Tros Radar aangezien de Keuken Kampioen het als afgehandeld af doet.

Alle klachten die gemeld zijn door LeonieDingenouts