Klacht: spookfactuur

op 24 juli 2015 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg afgelopen zaterdag een laatste herinnering voor een nog te betalen bedrag aan Vodafone. Mijn abonnement is al een poos opgezegd en het abonnementsgeld werd altijd automatisch afgeschreven. Geen idee waarom ik een betalingsachterstand zou hebben. Ik heb ook nooit herinneringen gehad (terwijl ze dat in die brief beweren). De uiterste betaaldatum was ergens in juni, terwijl het nu al juli is. Gelijk dreigen met extra kosten, etcetc….als je de klantenservice belt nemen ze niet op. Ik vind dit een rare gang van zaken.

Gewenste Oplossing:

Ik wil duidelijkheid in waarom ze denken nog geld tegoed te hebben. Verder een excuus voor de toon van de brief. Bovendien, mocht ik ze iets schuldig zijn, wil ik daar een normale rekening voor en een normaal termijn om dit ook te kunnen betalen. (en niet vandaag zeggen dat het een maand geleden betaald moet zijn en gelijk dreigen)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Alle klachten die gemeld zijn door Marga