Mijn Klacht:
Ik heb vandaag (03-04-15) contact gehad met de klantenservice van Vodafone.
Het schijnt dat ik 01-04-15 rond 12.00 een sms naar het buitenland heb verstuurd. Daar klopt helemaal niks van. Ik kan ook daarover niks terug vinden in mijn toestel. Ik heb die sms dus daadwerkelijk echt niet verstuurd. Nu werd mij verteld bij de klantenservice dat ik daar wel gewoon voor moet betalen. Waarom zou ik dat doen? Ik ben hier zeer niet tevreden over. Ik word niet serieus genomen.
Gewenste Oplossing:
Graag wil ik dat er hiervoor een oplossing word gevonden. Dus dat ik niet voor die kosten van die sms opdraai. Anders wil ik naar de geschillencommissie stappen.


