Klacht: Spook abonnement games spelen bij IZEPLAY

op 08 februari 2018 over Targetmedia in de categorie SMS Diensten

Op de achteraf rekening van Vodafone werd € 5,– in rekening gebracht voor DIENSTEN VAN DERDEN. Dit blijkt een mij volstrekt onbekend abonnement te zijn bij TARGETMEDIA voor het wekelijks Onbeperkt Games Spelen bij IZEPLAY.
Ik speel nooit spelletjes en zeker niet digitaal, laat staan dat ik daar een abonnement voor zou afsluiten. Op de datum/tijd van het afsluiten (2-1-2018 om 20:33) was ik op bezoek in het ziekenhuis en had wel wat anders aan mijn hoofd. De € 5,– worden door Vodafone geïncasseerd en afgedragen aan TargetMedia. Ik ben dat geld nu kwijt.
Achteraf terugkijkend zie ik dat ik op 2-1-2018 20:33 (via Vodafone) een start-SMS van Onbeperkt Games Spelen bij IZEPLAY heb ontvangen. Maar ik heb NOOT enig spel gespeeld via de GSM.
Laat staan bewust een abonnement heb afgesloten!!

Het abonnement heb ik vandaag 8-2-2018 stopgezet via www.payinfo.nl en kreeg daarvan een STOP-SMS.
Maar mijn ten onrechte geinde geld heb ik daarmee niet terug.
Dit wil ik bijgeschreven zien op mijn bankrekening!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Targetmedia

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Targetmedia nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Targetmedia in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Targetmedia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Targetmedia

Heeft op 17 mei 2018 om 12:20 geantwoord

Beste Hans, TargetMedia is een technisch platform (gateway) en geen aanbieder van mobiele diensten, wie de aanbieder is kun je altijd nagaan via payinfo.nl, daar staan ook de contactgegevens van de aanbieder (content provider). Je kunt sowieso contact opnemen met jouw operator, in dit geval Vodafone, zij handelen de refunds af.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Beurskens