Klacht: spoelbak verkeerd geplaatst in keukenblad

op 07 oktober 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

het geleverde keukenblad daar zat de spoelbak 3 cm te ver naar rechts geplaatst dus niet in het midden van het onder kastje ,na 5 weken wachten kwam er een nieuw keukenblad ,precies het zelfde als wat er op lag ,dus moet weer terug en weer een dag verlof moeten nemen ,nou eigenlijk 2 dagen want woensdag 4 okt werd het geleverd en vandaag 7 oktober zouden ze het plaatsen ,ook de achterwand was verkeerd dus die moet ook nog geplaatst worden,
Ze komen als het goed is vandaag het blad ophalen , dus de hele dag thuis zittenen wachten want ze bellen een half uur voor het ophalen omdat ze kunnen geen tijd zeggen

Ik ben pas tevreden als alles afgehandeld word zoals het zou moeten en ik vind dat er wel wat tegenover mag staan aangezien ik nu al 2 verlofdagen heb moeten nemen en als ze t straks komen plaatsen weer vrij moet nemen ,en als t brengen en plaatsten niet op 1 dag kan moet ik weer 2 dagen verlof opnemen ,vind dit echt niet kunnen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

2 maanden geleden - Beste mevrouw Friadael, Ik ga uw melding bespreken met de eindverantwoordelijke van de service afdeling. Wij komen hier spoedig bij u op terug. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 05 december 2016 om 14:22 geantwoord

Beste mevrouw Fridael,

Ik heb vernomen van mijn collega van de afdeling klantenservice dat uw keuken geheel naar wens en 100% is opgeleverd. Fijn om te horen, ik wens u veel plezier met uw nieuwe keuken. Indien wij u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn kunt u altijd contact opnemen met de afdeling klantenservice.

Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Carin fridael