Klacht: spoelbak verkeerd geplaatst in keukenblad

op 07 oktober 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het geleverde keukenblad daar zat de spoelbak 3 cm te ver naar rechts geplaatst dus niet in het midden van het onder kastje ,na 5 weken wachten kwam er een nieuw keukenblad ,precies het zelfde als wat er op lag ,dus moet weer terug en weer een dag verlof moeten nemen ,nou eigenlijk 2 dagen want woensdag 4 okt werd het geleverd en vandaag 7 oktober zouden ze het plaatsen ,ook de achterwand was verkeerd dus die moet ook nog geplaatst worden,
Ze komen als het goed is vandaag het blad ophalen , dus de hele dag thuis zittenen wachten want ze bellen een half uur voor het ophalen omdat ze kunnen geen tijd zeggen

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als alles afgehandeld word zoals het zou moeten en ik vind dat er wel wat tegenover mag staan aangezien ik nu al 2 verlofdagen heb moeten nemen en als ze t straks komen plaatsen weer vrij moet nemen ,en als t brengen en plaatsten niet op 1 dag kan moet ik weer 2 dagen verlof opnemen ,vind dit echt niet kunnen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

2 maanden geleden - Beste mevrouw Friadael, Ik ga uw melding bespreken met de eindverantwoordelijke van de service afdeling. Wij komen hier spoedig bij u op terug. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 05 december 2016 om 14:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Fridael,

Ik heb vernomen van mijn collega van de afdeling klantenservice dat uw keuken geheel naar wens en 100% is opgeleverd. Fijn om te horen, ik wens u veel plezier met uw nieuwe keuken. Indien wij u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn kunt u altijd contact opnemen met de afdeling klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Carin fridael