Klacht: Spoed bezorging italy

op 24 september 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Spoed pakket laten opsturen naar italy via post .nl veel geld voor betaald 43 euro voor Eem pakket van 1,4 kilo met track en tracé
Is in italy over genomen door UPS pakket licht 1 dag later om rond 9 uur 10 km van mijn locatie vandaan maar niet leveren terwijl het een spoed 24 uurs levering is .
13-10-2016 om 16.45 verstuurd.
15-10-2017 18.45 nog steeds niet geleverd.
Is auto onderdeel sta er al 4 dagen op stil in mijn Vakantie Schande.

Nu leveren van pakket waarvoor betaalt is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 11:53 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door John h emelrijk