Klacht: Slechte service

op 15 juli 2019 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een maand geleden een bril gekocht voor mijn zoon. Helaas na een ongeluk glazen kapot. Wij terug naar de winkel waar wij voor 30,00 nieuwe glazen konden bestellen. Ik heb de verzekering gebeld of dit binnen de verzekering viel. Kreeg ik te horen dat het niet binnen de verzekering valt, maar dat hij wel een tweede gratis bril had mogen nemen. Dit had specsaevers aan moeten geven. Nu anderhalve week later nog steeds geen nieuwe glazen en ook de optie voor de tweede bril is weg. Optie nieuwe bril kopen en dan tweede gratis. Wat een onzin!

Gewenste Oplossing:

Nieuwe glazen voor zijn eerste bril en de tweede bril gratis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 12 augustus 2019 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw opmerking, wij hebben deze in goede orde ontvangen.

Wanneer u alleen nieuwe glazen besteld kunt u geen gebruik maken van onze acties. Onze 2e bril gratis actie is van toepassing als u een montuur koopt vanaf €79.

Wij gaan er vanuit dat u inmiddels de bril weer heeft opgehaald. Mocht u nog vragen hebben verzoeken wij u contact op te nemen met de winkel.

Met vriendelijke groet,
Specsavers International BV

Heeft op 12 augustus 2019 om 13:11 geantwoord

Ik had bij aanschaf eerste bril een tweede bril moeten krijgen. Dat is mij afgeraden door specsaevers.

Alle klachten die gemeld zijn door Stegje101