Klacht: Opgelicht

op 10 augustus 2019 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Ik ben bij Specsavers in Amersfoort opgelicht, voor een bril aanschaffen.
Er was een actie van bij een bril van 79 euro gratis glazen en een tweede bril gratis. Hier werd ik niet voor geïnformeerd en ondanks ik alléén voor informatie ging, werd ik gedwongen voor oogmeting en een bril aanschaffen. Ik wilde een bril van 19 euro, maar mocht niet, doordat ik een bril van 79 euro moest nemen en de glazen ook niet gratis waren. Ik moest 85 euro betalen, en werd niet van te voren gezegd, dat de bril alléén op afspraak kan ophalen. Ik krijg de bril niet, doordat ik géén afspraak kan maken. Ik ben de bril en het geld kwijt.

Ik heb herhaalde malen geprobeerd voor een oplossing, maar ik krijg het niet. De bril wordt ook niet naar Haarlem gestuurd. Ik moet extra een afspraak maken en reiskosten maken doordat de bril in Amersfoort blijf liggen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 12 augustus 2019 om 11:25 geantwoord

Goedemorgen,

Wij hebben uw opmerkign ontvangen.
Zoals wij u al reeds hebben laten weten in een voorgaand bericht kunnen wij zeker de bril opsturen naar een andere winkel indien u dit wenst, echter dient u rekening te houden met ene paar dagen voordat de bril daar zal arriveren.

Onze 2e bril gratis actie is alleen van toepassing als u een montuur aanschaft vanaf €79.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geinformeerd.

Specsavers International BV

Heeft op 13 augustus 2019 om 09:50 geantwoord

Ik had een monteur van 79 euro, maar krijg geen 2de gratis. Ondanks er staat de bril voor die prijs en glazen gratis, blijkt ook niet te zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door a.tonia.puts@gmail.com