Klacht: Misleidende reclame

user-1303623 op 02 november 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Wilde afspraak maken voor gehoortest nav reclame spec savers tot einde jaar zonder bijbetaling gehoorappsraten. Was niet mogelijk, alles vol. klacht online gemeld bij specsavers met verzoek om reactie. Geen antwoord. Is misleidende reclame.

Afspraak voor einde jaar. Plus antwoord op mijn mail.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 22 november 2016 om 11:47 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Spijtig dat u niet voor een afspraak terecht kan bij onze winkel in Hilversum, onze excuses voor het ongemak. Wij hebben contact gehad met de audicien van de winkel Hilversum en zij geeft aan dat de agenda inderdaad overvol is en zij dit jaar geen nieuwe klanten meer kan aannemen.

Wel geeft zij aan dat als u nu de afspraak maakt voor in januari u nog steeds gebruik mag maken van de huidige aanbieding. Een andere optie kan zijn dat wij vragen bij omliggende winkel, zoals bijvoorbeeld Huizen, of zij nog plek hebben in de agenda. Wij vernemen graag of u in één van deze twee opties interesse heeft.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn.

Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door