Klacht: korting niet gegeven

op 22 februari 2018 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon Tim heeft recent een bril gekocht bij specsavers. In deze winkel zou hij 20% korting krijgen op n bril via zijn zorgverzekering Interpolis. In de brillenzaak konden ze de korting niet verrekenen dan moest ik de rekening bij interpolis indienen. Interpolis zegt dat Specsavers de korting in de winkel had moeten verrekenen.
na contact met specsavers ( kastje naar de muur )zeggen ze nu dat Tim 2 brillen voor de prijs van 1 heeft gekregen. Dat klopt, maar deze actie geldt voor iedereen en niet alleen voor Interpolis klanten.Waarom zeggen ze dat ook niet direct bij aankoop maar laten ons eerst de rekeking bij Interpolis indienen? Ik had dus net zo goed de bril bij een andere opticien kunnen aanschaffen. Ze hebben overal acties.
Nu hebben we 2 brillen voor 284 euro. 1 bril voor 142 euro met nog eens 20% korting was aantrekkelijker geweest.
ik voel me nu echt belazerd!

Gewenste Oplossing:

Bij ontvangst van 20% van 284 euro ( 56,80) via Specsavers

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 15 maart 2018 om 11:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 15 maart 2018 om 12:28 geantwoord

ik heb nog niets gehoord over een evt oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door kruidenboter