Klacht: Brillepotje kapot en wordt niet vervangen

op 15 maart 2018 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Ik heb er 3
Eerste maand na aankoop is het pootje al stuk gegaan
Er was geen monteur aanwezig en moest maar een paar dagen wachten!!!!,
Later is de neusbrug kapot gegaan
Er is een Total andere opgekomen en ook nog eens in het zilver ipv zwart
Geen gezicht toen hebben ze het gespoten maar ja dat is er gauw weer af.
Toen ging er weer een pootje kapot, dat wilden ze niet verhelpen zelfs niet met een noodoplossing, ze zouden er een pootje van een ander bril op kunnen zetten maar dan moest ik het montuur betalen a € 229
Een andere brillenwinkel heeft er een Noordpool opgezet en een paar dagen later kon ik de gerepareerde poot ophalen en dat kostte me maar 7,50€
En dan wordt vervolgens de klacht niet eens afgehandeld omdat jullie site op inactief is gesteld nou sorry hoor voor ons geen Specsavers meer!!!!

Dat zal niet gebeuren

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 11 april 2018 om 09:53 geantwoord

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen.

Wij vinden het heel vervelend om te lezen dat u al na de eerste maand van uw aankoop een probleem heeft met de bril en dat u niet naar wens bent geholpen.

Kunnen wij nog iets voor u betekenen in deze u heeft in uw bericht aangegeven dat het pootje elders is vervangen.

Hierbij geef ik u het e-mailadres van onze serviceafdeling, nl.service@specsavers.com, wij vernemen graag van u als wij nog iets voor u kunnen betekenen.

Specsavers International BV

Alle klachten die gemeld zijn door Weidemaas