Klacht: Bril doet pijn, staat steeds scheef en glijd van de neus.

user-1162777 op 15 december 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een tijd terug een bril gekocht. Vanaf toen is het hek van de dam. De bril staat constant scheef, glijd steeds van de neus af en doet ontzettend pij achter de oren. Ben tot nu toe 18x terug geweest naar verschillende filialen. Probleem blijft zicht voordoen. Morgen weer terug. Dit is geen leuke koop geweest.

Gewenste Oplossing:

Als ze de bril nu eens goed maken zonder naar buiten weggewerkt worden, of een andere montuur. Ben een vaste klant maar als het zo doorgaat is dat voorbij.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

user-1162777

Heeft op 16 december 2016 om 11:52 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Ik heb de bril in Arnhem gekocht en ik ben voornamelijk in het filiaal van Nijmegen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 10 januari 2017 om 09:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Wij betreuren het dat uw bril niet naar wens is, onze excuses voor het ongemak. Uw klacht hebben wij doorgestuurd naar de winkeldirecteur van de winkel Arnhem zodat hij contact met u kan opnemen voor een oplossing. Wij gaan er vanuit dat u er samen uitkomt en anders vernemen wij het graag via onze klantenservice, [email protected]

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door