Mijn Klacht:
Noot: Eneco installatiebedr. Zuidwest bv kan niet worden aangekozen.
Op mijn adres xxx twee maal huur van energielease geisers in rekening gebracht terwijl een op dit adres van toepassing is. Daarnaast heeft instal.bedrijf 2 weken huur extra in rekening gebracht terwijl ik destijds niet eens op dit adres woonde. Sinds 4 april 2016 na herhaaldelijke verzoeken met de klantenservice van Eneco, schriftelijk en telefonisch, tot op heden geen correctie ontvangen. Zoals toegezegd dooor medewerker xxx van Eneco dat binnen 4 weken een correctie zou komen. Het is nu 14 augustus 2016, als ik goed kan rekenen meer dan 18 weken!!!! na contact met medewerker van Eneco. Ook na diverse mailen opnieuw contact te hebben opgenomen met Eneco geen oplossing. Eneco verschuilt zich achter de melding dat Eneco Installatiebedr. Zuidwest een achterstand heeft in hun administratie. Goeie pers voor Eneco!!
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag willen dat na herhaaldelijke verzoeken ik niet langer aan het lijntje word gehouden en de correctie per omgaande! wordt gecorrigeerd.
