Klacht: on line bezorging

sparklant op 21 maart 2020 over Spar in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Spar Zweers in Apeldoorn kan maar 2 x per week bezorgd worden,
Bij levering 14 dg geleden waren een aantal dingen teveel besteldik heb dat direct gemeldhelaas toch teveel geleverd Bovendien dure producten geleverd ipv huismerk 2x wasmiddel van ca 3.– euro ariel geleverd van ca, 9.– euro per stuk.Omdat mijn budget overschreden werd op deze manier heb ik toegezegd maandag as te betalen(restant van 30 euro) en direct gemeld van teveel geleverde producten. en de berekende 5.– euro bezorgkosten voor ca 100 euro aan boodschappen niet terecht is.
Omdat ik momenteel ernstig ziek ben en geen bezoek ontvang nav coronacrisis,heb ik gisteren gevraagd of de teveel geleverde dure havervlokken van ca 6.– euro geruild mochten worden voor melk en Brinta waar ik dringend om verlegen zit.De rest heb ik allemaal gehouden.Ik kreeg als antwoord dat ik eerst mijn openstaand saldo maar moest betalen en waarom ik er nu pas mee aankwam,terwijl ik het echt direct gemeld heb.
Spar ,gaan we als buurtwinkel waar ik frequent mijn boodschappen doe,nu zo om met jullie klanten?

Ik heb zelf jarenlang een bedrijf gehad en heb geleerd dat je coulant moet zijn tov je cliënten.Je krijgt het dubbel en dwars terug!

Gewenste Oplossing:

Ik wil niet het onderste uit de kan hebben,maar omdat ik niet mobiel ben en geen mensen op bezoek krijg momenteel zou ik graag de melk en Brinta ontvangen en uiteraard betaal ik maandag as van mijn AOW uitkering dan de resterende 30. euro.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spar

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sparklant