Klacht: Personeel en klanten dragen geen mondkapjes in de SPAR – Adema (Oudega, Sm.)

impuls op 12 december 2021 over Spar in de categorie Supermarkten

Ik was afgelopen week in de Spar, en vond het niet prettig dat de personeel en kassamedewerker en zelfs de manager geen mondkapjes droegen en zelfs klanten zonder mondkapjes binnenlieten.

Twee grote oudere jongens waren voor mij in de rij , en zaten volop te praten met de kassamedewerker. Allen hadden geen mondkapje op.

De gangpaden en kassapad was heel nauw waardoor ik in een vreemde hoek stond om meer dan 1.5 meter afstand te kunnen houden en dus ook niet in de ‘rij’ stond voor de kassa. Gelukkig was de klant na mij, die wel een mondkapje droeg, vriendelijk en liet mij naar de kassa vanuit die ander hoek.

Als iedereen zich aan de voorschriften hield , en ook personeel die een voorbeeldfunctie zou moeten hebben.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spar

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door impuls