Klacht: SONY kan de status van de productie van draadloze speaker-surroundset niet geven

loosa op 15 juli 2021 over Sony in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zeer recent de SONY soundbar HT-ZF9 aangeschaft, mede hiervoor gekozen vanwege de bij het product vermelde optie tot uitbreiding met draadloze achter-speakers SA-Z9R.

Op web sites, ook die van SONY zelf, is het product SA-Z9R veelvuldig terug te vinden, maar bij elke SONY-verkoper in Nederland en omliggende landen krijg ik echter helaas hetzelfde antwoord:
Het Sony product SA-Z9R wordt momenteel niet aangeleverd door SONY en het is niet bekend óf en wanneer het product nog geleverd gaat worden.

De winkels kunnen mij dus niet helpen. Om die reden benaderde ik SONY zelf met de vraag óf en wanneer U het product weer gaat aanleveren aan de elektronica branche.

Resultaat:
De telefonische helpdeskmedewerker was abominabel slecht op de hoogte en bleef maar herhalen dat we ons tot de winkel moeten wenden en afwachten.
Servicedesk van Sony ook benaderd maar deze kan zelf blijkbaar niet achterhalen waar iets gemaakt wordt, door wie en óf het weer in productie wordt genomen. Dat moeten we zelf maar regelen met de winkeliers… Cirkeltje is rond…
Hele slechte service van Sony, ze hebben een erg slecht communicatie-platform met onkundige, onwelwillende medewerkers.. Nooit meer SONY voor mij.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik een antwoord van Sony krijg waar ik iets mee kan en dat ik merk dat er enige moeite wordt gedaan voor de klant.
Een antwoord dat het apparaat helaas uit productie is, is ook goed.
Maar schuif de vraag niet terug naar de klant. Ik wil weten waar ik aan toe ben.
Het allermooiste zou zijn als men mij een datum zou noemen wanneer ik naar de winkel kan of het weer online kan bestellen.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door loosa