Klacht: Betalingen aan derden ( Sony) via mijn factuur van Proximus

Monique Paelinck op 24 februari 2025 over Sony in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Blijkbaar ben ik, zonder het te weten, sinds 21 januari 2025 geabonneerd op ‘SonyPlayStation’. Nummer PSN786806956165253. Ik wil dit onmiddellijk stopzetten. Ik heb geen play station en heb dat ook nog nooit in mijn bezit gehad. Hoe kan ik dit stopzetten en mijn geld terugkrijgen? Mvg, Monique Paelinck

Gewenste Oplossing:

Wat ik wens is onmiddellijke stopzetting van dat abonnement en de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Sony
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

Reactie van de melder van de klacht Monique Paelinck

1 maand geleden - Totaal ondermaats. Hebben gisteren de telefoon gedurende 56 minuten laten bellen…gans de tijd een computerstem maar geen echt gesprek!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Paelinck