Klacht: Sony xperia z5 premium

op 06 oktober 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Een maand geleden heb ik mijn telefoon verzonden voor reparatie. Er is me toen verteld dat het max 3 weken zou duren. vervolgens kreeg ik een prijsopgave toegestuurd, terwijl ik een verzekering heb. Doordat de mediamarkt dit niet heeft opgenomen in het systeem moest ik een claimformulier gaan invullen. Dit zorgde voor vertraging van mijn reparatie. Al heeft de betaling naar mijn idee niks te maken met het repareren van de telefoon. Ik vind het heel vervelend dat ik zo lang heb moeten wachten, dit overkomt me ook niet de eerste keer. Nadat ik mijn telefoon op 4 oktober heb opgehaald kwam ik er thuis achter dat de achterkant van mijn sony helemaal los zit. Vandaag ben ik weer terug gegaan, hierbij is me verteld dat ik weer 3 weken moest wachten, wat ik echt belachelijk vind.

Het is alweer de derde keer dat mijn telefoon wordt opgestuurd, de voormalige keren zijn allebei langer dan 3 weken weg geweest. ik vind 3 weken sowieso een lange periode en dan loopt het ook nog eens altijd uit. Daarbij is mijn mobiel niet eens volledig gerepareerd. Ik ben erg ontevreden met de service, het liefst zou ik mijn geld terug willen en de telefoon retour geven. Ik verwacht een tegemoetkoming van jullie.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elina Asrian