Klacht: Diverse meldingen gemaakt van spellen die niet verkocht mogen worden vanwege fouten, Totaal geen medewerking klantenservice.

The_Dutch_Liquid op 04 maart 2024 over Sony Playstation in de categorie Electronica - Computers, Internetshops - Games en accessoires

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, voor een multinational is de klantenservice echt heel ver onder de maat. Heb 2 spellen geprobeerd te rapporteren als zijnde broken beyond repair maar je wordt echt totaal niet serieus genomen. Meerdere keren doorverwezen naar een andere tak of medewerker die vervolgens weer met dezelfde domme opmerkingen kwam. Heb je toch wel je firmware geupdate en het spel!? Allemaal onzin die je als eigenaar van een paar honderd spellen niet wil horen en dit OOK MEERDERE KEREN AANGEGEVEN! Na diverse pogingen om dit te melden te samen met filmpjes waarin ik de problemen aan kon tonen, geen gehoord van playstation. Voor mij betreft het Pizza Tycoon en Mad Tower Tycoon. Beide spellen zitten vol bugs. Koop deze zooi dan ook niet mensen, playstation gaat je echt niet helpen en deze spellen zit zo vol bugs dat ze geen euro waard zijn. Bespaar jezelf de ellende van contact zoeken met de klantenservice van PLaystation.

Gewenste Oplossing:

De 2 genoemde spellen moeten a la minute uit de store, sterker nog dit hadden ze allang moeten doen. Heb aangetoond dat die zooi heeeeeel vaak vastloopt. Zoals te zien zeker 50 vastlopers en daarna een gecrashte save waardoor ik opnieuw moest beginnen. Dit allemaal in een uurtje of 10.
En zoals gezegd honderden spellen die werken maar de zogenaamde hulp van playstation is dat ik mijn playstation moet resetten voor 2 spellen die het niet doen terwijl de rest gewoon functioneert naar behoren. Heb tegen beter weten in mijn database gereconstrueerd omdat ze maar zaten te pushen, gelukkig van te voren gezegd dat ze gek zijn en ik had helaas gelijk. De spellen werkten nog steeds niet na het reconstrueren van de database. Denk je dat er iemand bij playstation naar luistert? Werd doorverwezen naar de volgende die met dezelfde oplossing kwam. Ze zijn gek daar. Mag niet hopen dat Sony deze mensen echt betaald want dan wordt het tijd dat jullie andere mensen een baan aanbieden. Doe me gerust een goed bod, slechter dan dit gaat het echt niet worden. -Liquid-

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Sony Playstation
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony Playstation

Reactie van de melder van de klacht The_Dutch_Liquid

9 maanden geleden - Arrogante multinational die geld belangrijker vind dan de consument

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony Playstation nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door The_Dutch_Liquid