Klacht: Sony camera omruilen

op 29 juni 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 15 juni kocht ik in Zwolle een digitale camera van Sony. Vandaag wilde ik hem retour brengen. Het regende erg hard, ik had een paraplu op en een poncho om, Onder de poncho hield ik de katoenen tas met daarin de óngeopende verpakking met de camera ter waarde van Euro 99,99, en aankoopbon. Bij de klantenservicebalie werd de verzegeling door de medewerkster toch verbroken en de verpakking opengemaakt, was aan de buitenkant wel wat nat geworden. De inhoud zat in plastic hoesjes en was niet nat of beschadigd. Er werd me verteld dat ik het niét retour kon doen omdat de buitenkant nat was en er géén nieuwe verpakking kon geregeld worden voor een volgende klant. Hóe verbaasd en verbluft was en ben ik: Alléén omdat de buitenkant van het doosje wat nat was kon ik hem niet retourneren!!!!

Wanneer ik normaal de camera retour kan doen en men niet gaat moeilijk doen over dat er geen nieuw doosje om kan en wanneer ik het aankoopbedrag retour krijg. Bovendien ben ik Mediamarktclublid.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Coster Camera