Beste klacht.nl,
Heb jongstleden 18/04/2025 een Volkswagen Tiguan gehuurd op de platform van Snappcar. Boeking was op dezelfde dag toen ik onderweg was om de auto op te halen geannuleerd door de verhuurder i.v.m. defect. Ik contact opnemen met Snappcar omtrent... Lees meer
Wij wachten al ruim een maand (of langer) op de terugstorting van de borg 216 euro... ze zijn nergens telefonisch te bereiken alleen per mail. Wat mij alleen maar meer irriteert. En langere tijd nadat de laatste boeking gewoon keurig... Lees meer
Ik wacht al 6 maanden op de terugbetaling van de borg van 300 Euro. Wat kan ik doen? Lees meer
Ik heb op 3 mei twee keer bus bij snappcar gehuurd beide auto's waren kapot op het moment heb ik de storing gemeld en wachten op pechhulp wordt mijn contract eenzijdig door Snappcar beëindig en ik was ineens niet meer... Lees meer
Heb inmiddels 2 maal de € 10 euro betaald om je account te verifieren. En dan is het stil. Ik vind dit echt heel vervelend. De chat werkt niet omdat je geen zelf geformuleerde vragen kan stellen. Je kunt Snapp... Lees meer
Ik heb 10 euro betaald voor bank verificatie in een keer is me account deactiveerd en ik krijg me geld niet terug... Lees meer
Dat is helemaal niet acceptabel.
Ik heb de auto gehuurd en zonder schade teruggebracht. toen ontving ik een e-mail van SnappCar waarin stond dat er schade was en dat u mij spoedig een e-mail zou sturen met meer details,... Lees meer
Ik heb mijn auto aangemeld als keyless verhuur,
op 11 oktober heb ik een bercht gehad dat mijn auto wel schikt was voor keyless verhuur maar om 10.30 uur zou ik gebeld worden voor uitleg van verhuur van mijn auto.
Vervolgens... Lees meer
Tijdens de verhuur van mijn auto was er helaas pech. Bij de garage bleek dat dit komt doordat de koppeling stuk is gegaan. Ik vroeg hen of dit door slijtage komt maar daarop werd heel duidelijk gezegd dat dat niet... Lees meer
Nadat wij een busje netjes hadden geretourneerd aan de verhuurder hebben wij onze borg niet terug gekregen. Twee maanden na dato. Vervolgens hebben wij SnappCar diverse malen gecontact om de borg terug te betalen. SnappCar gaf aan dat wij zelf... Lees meer