Mijn Klacht:
Beste klacht.nl,
Heb jongstleden 18/04/2025 een Volkswagen Tiguan gehuurd op de platform van Snappcar. Boeking was op dezelfde dag toen ik onderweg was om de auto op te halen geannuleerd door de verhuurder i.v.m. defect. Ik contact opnemen met Snappcar omtrent mijn borg en boekingskosten, die heb ik via de app van snappcar terug geboekt en het duurde 2 dagen dat het terug gestort was. Nu 10 dagen later nog steeds niets vernomen en 10 chats berichten verder wordt er continu verteld dat het doorgestuurd wordt naar afdeling finance en dat ze me zouden contacteren. Tot heden niks vernomen en je wordt van kastje naar de muur gestuurd elke keer. ik ben er nu wel echt klaar mee en ik zal deze klachten en vele met mij bij hogerop bij de desbetreffende neerleggen.
met vriendelijke groet,
Mourad
Boekingsnummer: 2897136
Gewenste Oplossing:
Borg z.s.m overmaken!!
