Klacht: SMS BETALEN naar 5566 voor je abonnement op Celmax. €12/wk.

op 31 juli 2017 over Telecom and More in de categorie Telecomwinkels

Laatste tijd vond ik het vreemd dat mijn rekening, varieerde en zo hoog was, nu bleek dat mijn dochter sms krijgt van 5566, dat nummer had ze geblokkeerd omdat ze dat vaak kreeg, maar er word iedere week een maand geld afgeschreven.
Sms-dienst: zie www.payinfo.nl € 63,.02.
Deze heb ik nu geblokkeerd, maar is toch raar dat als mijn dochter van 13 per ongelijk een sms opent en dat je vraagt betalen gelijk met toren hoge kosten zit. bij vovivoo 7711 schrok ze en gaf stop stop maar er word niet gevraagd naar leeft tijd.
Gelukkig vertellen mijn kinderen wel wat er gebeurd, maar nu de vraag wie is nu verantwoordelijk voor deze vorm van diensten aanbieden. maar ook dat dit geld zonder toestemming word ingehouden..
Zonder dat ze hiervoor heeft ingeschreven. Met mijn toestemming. zou van KPN hier wel opheldering voor krijgen waarom zij deze kosten doorberekenen, deze hebben een vergoeding van 100 euro toegezegd.
Ik sluit een abonnement af met vaste tarieven en dat ik niet voor verassingen komt te staan, maar krijg je dit soort grappen dat een externe partij in mij oogbeeld zomaar geld incasseert zonder dat wij een dienst van hun hebben, en ik als toezicht geen toestemming geeft aan een 13 jarige dochter.
Hoe zou ik dit geld terug kunnen halen bij zou extern bedrijf, gegevens zijn er ook niet van alleen een website met voorwaarden, Celmaxx en Vovivooo
Daar staat dat er niet onder de 18 jaar zonder toestemming geleverd word, ook die vraag zie n niet in de sms van mijn dochter, alleen Stuur betalen naar. Dat is geen leefttijd check.

Graag zie ik van beiden partijen dat dit bedrag terug betaald word, KPN heeft al 100 euro toegezegd uit coulance, de rest verwacht ik van deze partijen terug.

bij Vovivooo staat ook duidelijk in de voorwaarde.

Wie worden uitgesloten van inschrijving en/of deelname aan de Vovivooo diensten?
PROMOTION
Personen onder de 18 jaar zonder de toestemming van de wettelijke voogd of ouder alsmede werknemers van Vovivooo en hun naaste familieleden en instanties en bedrijven komen niet in aanmerking om deel te nemen aan de Promotie.

als externe party het geld hebben terug gestoord

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telecom and More over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht AVImusic

2 maanden geleden - Goed bericht, 5566 hebben ze ook een vergoeding van 65 toegekend, dat betekend dat ik bijna de schade terug heb. Ik laat het hierbij, heb bij KPN nu alles laten blokkeren, op betaalde sms diensten. Dus zou het niet meer mogen gebeuren.

Alle klachten die gemeld zijn door AVImusic