Klacht: SMS-bericht iz abonnementsdienst 8558

op 07 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een SMS-bericht ontvangen waarin staat dat ik gebruik maak van abonnementsdienst 8558 … Kosten voor deze dienst €12,00 p.w. En info: www.smsgc.nl.
Ik heb geen abonnement afgesloten en heb geen berichten naar 8558 gestuurd. Hoe los ik dit op want de sites op internet zijn verwarrend.

Gewenste Oplossing:

Opzegging abonnement kosteloos en evt reeds afgeschreven kosten terugstorten op mijn rekening.

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste Steffie5, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 07 september 2012 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door Steffie5