Klacht: Smerig appartement met porno usb stickjes

op 07 september 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Hallo,

Wij hebben 1 nacht moeten doorbrengen in een deluxe appartement van Ceningan island resort. Echt vreselijk !

Om te beginnen was het personeel niet op de hoogte van onze boeking. Ze konden onze aam niet vinden in het systeem. Daarbij spraken ze ook nog erg slecht engels. We hebben even moeten wachten maar werden uiteindelijk toch naar ons appartement gebracht. We hadden een seaview kamer geboekt, maar kregen een kamer buiten het resort. Het leek erop dat deze kamer van iemand was er lagen namelijk vieze scheermesjes, overal een lading stof, gedragen slippers in een la, overal doden insecten en een tv met usb stickjes. Wij dachten serieus, dat hier muziek op zou staan. Maar nee! Gewoon keiharde porno…. even serieus, we betalen hier goed geld voor en we krijgen dit ???? Dit verklaarde wel de tissues op de bank…

Er was niet eens zeep op onze handen te wassen en op het bed lagen allemaal doden insecten. De wc lekte enorm. De keuken liep over van de mieren. We hebben daarom ook overal foto’s van gemaakt ! In de avond hebben we nog gezocht naar een andere verblijf, maar alles was volgeboekt. In die nacht was er ook een aardbeving, dus je kan je wel voorstellen hoe wij ons gevoeld hebben.

We hebben contact gehad met de marketing persoon en deze heeft contact gehad met de manager. Maar de manager boeit dit niks. ( Zelf denken we dat dit appartement van de manager was ) Dus wat nu ? De foto’s op booking zagen er ook heel anders uit dan de kamer die wij hebben gekregen.

Ook bij booking hebben we onze klacht al achter gelaten, maar deze laten niks van zich horen. We voelen ons nu behoorlijk in de steek gelaten.

Nacht van 19-0820-08
Boeking nummer 1636675673
Naam van André Sip

- We ons geld terug krijgen
- De manager aangesproken word op zijn gedrag
- Booking reageert op onze klacht, via booking hebben we deze vreselijke plek gevonden.
- Hotel van booking word verwijderd.
- We geholpen worden bij dit probleem.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dieuwertjedemol@hotmail.com