Klacht: Sluiten klachten

op 05 augustus 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds kort heb ik een account op Klacht.nl. Wat ik zie dat er klachten openstaan die teruggaan tot 2010(!).

Nu ben ik bereid om alle klachten ingediend op of na 1 mei 2016 te beoordelen (ik verwacht dat 99% is opgelost) en zonodig in behandeling te nemen.
Als u alle klachten van voor die tijd sluit.

Gewenste Oplossing:

De snelheid waarmee het account is geopend.
En ik ben bereid de mogelijkheden te onderzoeken om het afhandelen van klachten die via Klacht.nl worden gemeld, te integreren in onze klantenservice.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 06 augustus 2016 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Marco Houthuijzen