Klacht: Slechte/geen service

op 09 mei 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik kreeg van een vriend te horen dat hij hetzelfde spel wat ik gekocht heb bij Mediamarkt Eindhoven Centrum voor bijna de helft gekocht heeft in dezelfde winkel. Die week dat mijn vriend het spel gekocht heeft was er een speciale openingsactie omdat de winkel daar geheel vernieuwd is.

Echter had het personeel mij moeten wijzen op deze forse komende prijsverlaging en anders het alsnog oplossen. Ik heb inmiddels al zes mails en twee keer telefonisch contact gehad met deze winkel. Zij blijven zich schuilen achter het verhaal dat dit niet onder de prijsbelofte valt.

Ik vind het niet normaal dat zij zo met hun klanten omgaan, het is toch niet normaal dat je eerst €59,99 betaalt en een week later €34,- en niets doet om dit goed te maken. Ik raad jullie ook aan om nooit naar Mediamark Eindhoven Centrum te gaan als je graag service wil bij het gekochte product.

Ik zou graag het geld wat ik teveel betaald heb terug ontvangen op mijn bankrekening.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ties1991